31 Οκτωβρίου 2013

Παει για "νταμπλ" η Vivartia


Δεκατέσσερα νέα καταστήματα σε πέντε χώρες (Μαυροβούνιο, Κόσσοβο, Λιβύη, Ουκρανία, Καζακστάν) θα μετρά τους επόμενους έντεκα μήνες ο κλάδος εστίασης της Vivartia, ενώ το πρόγραμμα ανάπτυξης του ομίλου προβλέπει ότι από τα 18 σημεία που διατηρεί στο εξωτερικό αυτή τη στιγμή σε Κύπρο, Αλβανία, Βουλγαρία, Ουγγαρία, Ρουμανία, Λευκορωσία και Σκόπια, θα φτάσει φέτος τα 22 και τα 34 μέχρι το τέλος του 2014.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του κλάδου εστίασης  της Vivartia, Θανάση Παπανικολάου, έχουν υπογραφεί ήδη οι συμφωνίες για άνοιγμα καταστημάτων Goody’s, Everest, Flocafé και La Pasteria στις παραπάνω χώρες, ενώ επίσης ο όμιλος βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με Κίνα, Ρωσία και Νότιο Αφρική. Για την τελευταία μάλιστα αγορά, η συνεργασία εκτιμάται ότι θα ανακοινωθεί ακόμη και εντός του 2013.

Όπως σημείωσε ο Γιάννης Αρτινός, διευθύνων σύμβουλος της Vivartia, στόχος είναι μέσα στην επόμενη διετία, το 25% του τζίρου του ομίλου να προέρχεται από διεθνείς δραστηριότητες. Εφόσον υλοποιηθούν οι παραπάνω συμφωνίες, ο όμιλος εκτιμά ότι θα καλύπτει μία αγορά που θα αγγίζει τα 800 εκατ. καταναλωτές παγκοσμίως, από 130 εκατ. σήμερα. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Vivartia η σύναψη συμφωνίας με την Exeed Industries δίνει πρόσβαση στα σήματα του ομίλου για παρουσία στην περιοχή του Αραβικού Κόλπου, της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής (Ιράκ, Ιράν, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κατάρ, Μπαχρέϊν, Σαουδική Αραβία, Αίγυπτος, Μαρόκο, Αλγερία), μία αγορά που αφορά πάνω από 330 εκατομμύρια καταναλωτές. Υπενθυμίζεται ότι η συμφωνία, που υπεγράφη μεταξύ Vivartia και Exeed Industries πέρσι το Σεπτέμβριο, προέβλεπε τη σύσταση εταιρείας που θα δραστηριοποιείται σε Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία, Κουβέιτ, Ομάν, Μπαχρέιν, Κατάρ, Αίγυπτο, Λιβύη, Τυνησία, Αλγερία, Μαρόκο, Ιράκ και Ιράν, για την παραγωγή γαλακτοκομικών και χυμών, με παράλληλη κατασκευή μονάδας στο Άμπου Ντάμπι. Η συνεργασία συμπεριλαμβάνει όλα τα προϊόντα της Vivartia, Δέλτα, Μπάρμπα Στάθης, Χρυσή Ζύμη, καθώς και όλα τα σήματα εστίασης (Goodyʼs, Everest, Flocafe, La Pasteria).

Εντός Ελλάδας, και με τον τζίρο της Vivartia να κινείται στο επτάμηνο στα ίδια επίπεδα με πέρσι (+0,8%), ο όμιλος προσανατολίζεται σε ανανέωση των σημάτων του στο κομμάτι της εστίασης και σε περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου καταστημάτων.

Στην κατεύθυνση αυτή, όπως ανακοίνωσε ο όμιλος, από το Νοέμβριο θα «τρέξει» ένα πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας, το Free Entry, το οποίο θα απευθύνεται σε νέους επιχειρηματίες που θέλουν να ανοίξουν κατάστημα μέσω franchise. Το πρόγραμμα θα αφορά τις αλυσίδες Goody’s, Flocafe, Everest και La Pasteria και σαν κίνητρο θα προσφέρει μηδενικό entry fee (από 50 χιλ. ευρώ που είναι σήμερα) και χαμηλά δικαιώματα χρήσης ονόματος (royalties): 2% τον πρώτο χρόνο και 4% τον δεύτερο (από 6-8% που είναι ο μέσος όρος της αγοράς). Η εκτίμηση των στελεχών του ομίλου είναι ότι με τον τρόπο αυτό θα προστεθούν 30 περίπου νέα καταστήματα στα 550 που λειτουργούν ήδη, ενώ η απώλεια εσόδων θα αντισταθμιστεί μακροπρόθεσμα από την αύξηση των σημείων εστίασης.

































capital.gr


Πηγή:www.capital.gr

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου