Την αντίδραση της υπουργού Τουρισμού προκάλεσε αφίσα στη Σουηδία, που δυσφημίζει την Κρήτη,
«Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την προσπάθεια ψυχαγωγικού πάρκου στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας να προσελκύσει πελάτες χρησιμοποιώντας αρνητικά έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα, όπως είναι η Κρήτη» δήλωσε η Όλγα Κεφαλογιάννη, από τη Σουηδία όπου βρίσκεται για επίσημη επίσκεψη.
Σε διαφημιστική της καμπάνια η τουριστική εταιρεία Liseberg απεικονίζει ένα μικρό παιδί να κλαίει και στην λεζάντα αναφέρει: «Μερικά παιδιά αναγκάζονται να πάνε στην Κρήτη το καλοκαίρι».
Η κ. Κεφαλογιάννη τόνισε για την συγκεκριμένη διαφήμιση: «Η συγκεκριμένη ενέργεια προκαλεί την εύλογη δυσαρέσκειά μας και για το λόγο αυτό είμαστε σε επαφή με την πρεσβεία μας στη Σουηδία, η οποία έχει ήδη προβεί σε όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειες».
«Θεωρούμε το διαφημιστικό μήνυμα μια άτυχη και κακόγουστη καμπάνια ιδιωτικού φορέα», πρόσθεσε η υπουργός Τουρισμού.
«Η Ελλάδα στη Σουηδία έχει πολύ καλή εικόνα. Χιλιάδες Σουηδοί επισκέπτονται κάθε χρόνο τη χώρα μας. Σήμερα βρίσκομαι στη Στοκχόλμη, προκειμένου να ενισχύσω ακόμη περισσότερο αυτό το τουριστικό ρεύμα, καλώντας τους Σουηδούς να απολαύσουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα» κατέληξε η κ. Κεφαλογιάννη.
blog.gr
Σχεδον ετοιμο το Renault Alpine!
-
Έπειτα από μήνες αναμονής, η Renault ανακοίνωσε και επίσημα ότι το Alpine
επιστρέφει, με την τελική μορφή του αυτοκινήτου να έχει οριστικοποιηθεί σε
...
Πριν από 11 χρόνια
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου