Μια ακόμη αίσθηση προκαλεί η άποψη του Δημήτρη Καζάκη σχετικά με τα γεγονότα της Κύπρου όσο και της Ευρωζώνης. Ο γνωστός οικονομολόγος αναλύοντας τα όσα διαδραματίστηκαν το τελευταίο διάστημα υποστηρίζει πως:
> “οι κύπριοι έχουν χάσει το νησί τους χώρις να το έχουν καταλάβει καν”
> το Δεκέμβρη δεν υπήρχαν καταθέσεις στις κυπριακές τράπεζες αλλά λογιστικές εγγραφές
> τραπεζίτες και πολιτικοί έφαγαν τα χρήματα
> τα κόμματα που στήριζαν το ΟΧΙ ταυτόχρονα περνούσαν νομοσχέδια παράδοσης της Κύπρου όπως ότι όσα μέτρα θα λαμβάνονται εφεξής θα γίνονται με υπογραφή του διοικητή της Τράπεζας της Κύπρου δίχως έγκριση της Βουλής αλλά με εντολή του τελευταίου
> οι κύπριοι θα αναγκαστούν να αποταμιεύουν και να εργαστούν στα κατεχόμενα ενώ και για λόγους σύνταξης μπορεί να στραφούν και στην τουρκική λίρα.
> την απώλεια εμπιστοσύνης στο ευρώ και τις τράπεζες
Η συζήτηση στην εκπομπή “Πολιτεία” του τηλεοπτικού σταθμού ΕΓΝΑΤΙΑ παρουσιάζει ενδιαφέρον.
freepen.gr
Σχεδον ετοιμο το Renault Alpine!
-
Έπειτα από μήνες αναμονής, η Renault ανακοίνωσε και επίσημα ότι το Alpine
επιστρέφει, με την τελική μορφή του αυτοκινήτου να έχει οριστικοποιηθεί σε
...
Πριν από 13 χρόνια


0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου