27 Μαρτίου 2013

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΛΛΑΤΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ !!


Πριν από λίγο αστυνομικοί ζήτησαν από τον γνωστό σκηνοθέτη, Δημήτρη Κολλάτο να τους ανοίξει και να κατεβάσει την σημαία που βλέπετε να κυματίζει στο μπαλκόνι του. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του enikos.gr ο σκηνοθέτης αρνήθηκε.
Οι αστυνομικοί τον ενημέρωσαν ότι η σημαία αποτελεί παραποίηση εθνικών συμβόλων και ότι έχουν διαμαρτυρηθεί αξιωματούχοι της παρακείμενης γερμανικής πρεσβείας. Μάλιστα όπως λέει ο σκηνοθέτης του είπαν ότι από στιγμή σε στιγμή καταφθάνει στην οικεία του εισαγγελέας.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου